27 Kasım 2010 Cumartesi

Neden Kilo Veremiyorum Zayıflayamıyorum İncelemiyorum


Neden Zayıflayamıyorum
Biz kadınların zayıflama derdi bir türlü bitmiyor arkadaşlarım. Neden zayıflayamıyoruz sorusuna tüyolar. Aslında yediklerinizin ve içtiklerinizin sizin için iyi olmadığını biliyoruz. Bu yiyecekler şeker içeren yiyeceklerdir. Şekerle dolu yiyecekler ve içecekler tüketiyoruz.

Sonuç olarak vücudunuz bunu sindirmekte zorlanıyor ve yağ olarak depoluyor. Bunun yanı sıra vücudunuz toksinlerle ne yapacağını bilemediği için bunu yağ olarak depolar ve bize selülit olarak geri döner. Sağlıksız yiyecekler ve içecekler bir asit tabanı oluştururlar.

Ayrıca stresinde asit seviyesini artırdığını biliyoruz. Sonuç olarak vücudunuz asit tabakasından korunmak için onun üzerini yağ ile kaplar. Asitten korunmak için vücudumuz depoladığı yağların eritilmesine izin vermez. Düzenli olarak egzersiz yapsanız bile asidin organlarınıza zarar vermemesi açısından vücut bu yağları yakmaz.

Yukarıda anlatılanların bizlere gösterdiği şudur arkadaşlarım. Kesinlikle şekerli yiyeceklerden uzak duracağız. Biliyorum zor gibi görünüyor. İnsan metabolizması malesef ağır işliyor arkadaşlarım. Yaralarımız bile hemencecik iyileşmiyor. Mutlaka bir zaman gerekiyor. Bir hafta iki hafta. Ama kilo verme işleminde bu süreç malesefki biraz daha uzun. Uzmanlar diyete başlarken sağlığınıza bakın diyorlar. Bu uzun yola şimdiden başlayın derim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

 

©2009 kadın com | by TNB