24 Eylül 2010 Cuma

Elma Krom Ne Zaman Etkisini Gösterir


Gönderen: sibel / İzmir
Gönderim Tarihi: 28.02.2010
Yorumu: ben bir aydır kullanıyorum.7 kilo verdim ve öyle sıkı bir diyet uygulamadan oturduğum yerde çalıştığım için spor falanda yapamıyorum.inanılmaz tok tutuyor.çok memnun kaldım.herkeze tavsiye ediyorum.

Gönderen: fatma ekici / Konya
Gönderim Tarihi: 27.02.2010
Yorumu: 4 gündür kullanıyorum sıkı bir diyette yapıyorum 2 kilo verdim.

Gönderen: ahmet duran arasan / Sivas
Gönderim Tarihi: 23.02.2010
Yorumu: arkadaşlar bir ayda tam 5 kilo verdim ikinci kutuyu sipariş vercem :) çok mutluyum :)

Gönderen: fatma ekici / Konya
Gönderim Tarihi: 23.02.2010
Yorumu: bu gün bende aldım yarın başlayacagım umarım kilolarımı verebilirim eger bu da olmazsa çok üzülürüm verdiğim paraya ve hevesim için

Gönderen: f.k / Ankara
Gönderim Tarihi: 23.02.2010
Yorumu: benimde herkes gibi fazlam var ama cok fazla butarz ilac var piyasada acıkcası hangisini alıcamı bilmiyorum

Gönderen: fatma karakoc / Aydın
Gönderim Tarihi: 22.02.2010
Yorumu: merhaba arkadaslar 22 şubatta kullanmaya basladım umarım kılo verebılırım herkeze kolay gelsın umarım elme kromu kullananlar faydasını görmüştür inşaallah verebılırım..

Gönderen: melike çağrı / Adana
Gönderim Tarihi: 19.02.2010
Yorumu: mrb ben 16 yaşındayım boyum 1.68 kilom 65 kilo vermek çok istiyorum.özellikle alt bacaklarım kalın ince olmasını çok istiyorum acaba faydası olur mu?cvp verirseniz çokk sevinirimm...

Gönderen: zynb / Ankara
Gönderim Tarihi: 19.02.2010
Yorumu: ya bende ptesi kullanmaya basladım yorumlar sayesinde gaza geldim lise öğrencisiyim umarım işe yarar:S yanlız ilacı kullandıgımdan beri çok susuorum ve yemek yemeye basladıgımda karnımın calıstıgını hssdiorm umarım işe yaricak :)) ltfen kullanan arkadaslar braz dha bilgi werirmsiniz ? :s :)

Gönderen: ESİN KILIÇ / Adana
Gönderim Tarihi: 19.02.2010
Yorumu: BEN EMZİRME DÖNEMİNDE 2 KUTU DÜZENLİ OLARAK KULLANDIM VE HARİKA KİLO VERDİM SONRA DENEDİĞİM HİÇBİR ÜRÜNÜN FAYDASINI GÖRMEDİM ŞİMDİ EMZİRMİYORUM VE TEKRAR ELMA KROMA BAŞLIYCAM GERİYE KALAN FAZLA KİLOLAR İÇİN .AM ŞU Bİ GERÇEK Kİ EMZİRİRKEN DAKULLANMAK DAHA AVANTAJLI GELDİ BANA HİÇBİR YAN ETKİSİNİ DE GÖRMEDİM BU BENİM KİŞİSEL YORUMUM TABİ KARAR EMZİRENLERİN.
80 KİLODAN ŞU AN 67 KİLOYA DÜŞTÜM ELMA KROMA DEVAM SABIR EDİN ZAFER SİZİNDİR.

Gönderen: yusuf alkurt / Gaziantep
Gönderim Tarihi: 19.02.2010
Yorumu: benimde ortalama boy ve kilo orantısında 10 kilo fazlam var elma krom bu gün başladım umarım zayıflarım.tabi sporada başladım beraberinde gelişmeleri yazacağım kısmetse:)

Gönderen: mithat can / İstanbul
Gönderim Tarihi: 19.02.2010
Yorumu: İstanbul anadolu yakası için kargo ücreti nedir acaba ben 1ader sipariş vermeyi düşünüyorumda?

Gönderen: yeliz ahmet / İstanbul
Gönderim Tarihi: 17.02.2010
Yorumu: ben 169 boy 80 kg la başladım 1 kutu elmakrom bitirdim şu anda 74 kg oldum çok mutluyum darısı isteyenlerin başına ama spor yapın günde 15 dk ekmeği az yiyin yeter gerisini elma kroma bırakın
3 lt su unutmayın kilo verdikçe yazarım herkese elma kromlu günler

Gönderen: NERMİN GÜDÜLOĞLU / İstanbul
Gönderim Tarihi: 17.02.2010
Yorumu: 3 hft önce başladım 1,5 kilo verdim daha fazla veririm diye düşünürken hayal kırıklığına uğradım önce, ama veren arkadaşlarım var ümidimi kesmedim.

Gönderen: niko / Samsun
Gönderim Tarihi: 16.02.2010
Yorumu: ben ve arkadaşım bu akşam kullanmaya başladık.inşallah kilo veririz verirsek mutlaka yazıcaz

Gönderen: emine kılıçarslan / İstanbul
Gönderim Tarihi: 16.02.2010
Yorumu: elma kromu emziren anneler kullanabiliyomu çok merak ediyorum cevap yazarsanız çok sevinirim

Gönderen: zerrin aslan / Antalya
Gönderim Tarihi: 16.02.2010
Yorumu: 6 gündür kullanıyorum 1 kilo verdim.bence kilo vermek isteyen elma kırom kullanmalı.tşk ler elma kırom

Gönderen: yeşim yıldırım / İstanbul
Gönderim Tarihi: 16.02.2010
Yorumu: merhaba ben eczacı kalfasıyım elma kromu kullanan ve memnun kalan çok hastalarımız var benımde 10 kılo fazlam var bugun kullanmaya başlıyorum inşallah herkeısn memnun kaldıgı kadar bende memnun kalırım başarılar...

Gönderen: aynur meral / İstanbul
Gönderim Tarihi: 16.02.2010
Yorumu: benim 4 kilo fazlam var bi kutu alsam yeterli olurmu? ayrıca nasıl kullanacağımıda merak ediyorum lütfen yardımcı olurmusunuz.. sevgiler

Gönderen: gülizar / Amasya
Gönderim Tarihi: 15.02.2010
Yorumu: bugun tam bır ay oldu elma kroma başlayalı başlarken 86.600 gr dım bugun 82.300 gramım cok mutluyum bır ayda bu karada kılo verdıgım ıcın. ılk kutu bıddıkden sonra bır hafta ara verdım bugun ıkıncı kutuya başladım.dusunmeyın hıc kullanmak ısteyenler alın.ıkıncı kutu sonunda yıne yorum yazarım :)))mutluyum

Gönderen: fatma tastan / Gümüşhane
Gönderim Tarihi: 13.02.2010
Yorumu: 3 ay once normal dogum yaptım tam olarak 15 kılo fazlam var cocugumu anne sutuyle emzırıyorum elma krom kullansam bır yan etkısı olurmu lutfen acele cvp tesekkurler

Gönderen: özel / İzmir
Gönderim Tarihi: 10.02.2010
Yorumu: bende elma krom almayı istiyorum gerçekten zayıflatıyor mu? benim yaklaşık 10-15 kilo fazlam var eğer kullanırsam nekadar zamanda verebilirim?

Gönderen: eda yaygir / İstanbul
Gönderim Tarihi: 01.02.2010
Yorumu: ben regil düzensizliği yüzünden devamlı olarak doğum kontrol hapı kullanmaktayım ama rahatsızlıgımın iyileşmesi içinde doktorlar kilo vermemin şart olduğunu söledi ama malesef kilo vermekte zorlanıyorum hatta veremiyorum fazla yemek yemiyorum ama sanırım kulladığım ilaçlardan dolayı kilo vermem zor oluyo acaba elmakrom sayesinde 10 kilo verebilrimiyim bana bi yan etkisi olurmu aydınlatırsanız beni çok memnun olurum şimdiden çok tşk ederim :)

Gönderen: Duygu AYAN / Adana
Gönderim Tarihi: 25.01.2010
Yorumu: 60 kiloyum 5 kilo fazlalığım var.Bir kutu alıp kullanmak istiyorum yalnız kutu bitince bir daha kullanmasak tekrar kilo alıyormuyuz bunu merak ediyorum.Elma Kromunu kullanan arkadaslar bilgi verirlerse sevinirim.İyi Günler.

Gönderen: bahar / İstanbul
Gönderim Tarihi: 21.01.2010
Yorumu: ya devalarca ilaç kullandım farklı isimlerde ama bi fayda göremedim elma krom nasıl olur bilmiyorum

Gönderen: ela yıldız / İstanbul
Gönderim Tarihi: 20.01.2010
Yorumu: Bende kilolarımdan kurtulmak istiyorum ! İki çocuk annesiyim.Yaşım 32 kilom 80 dir.Bende kilo vermek istiyorum.Elma kroma başlamayı düşünüyorum.Kilolarımdan çok rahatsız oluyorum.Elma krom u bırakınca daha çok kilo almaktan korkuyorum.

Gönderen: Sema Çelebi / İstanbul
Gönderim Tarihi: 19.01.2010
Yorumu: 1.71 boyunda 79 kilo 2yum.Bel çevremde aşırı yağlanma var.Yorgun ve halsiz hissediyorum kendimive sürekli bir tatlı yeme ihtiyacı duyuyorum.Ya da çok sık atıştırıyorum.Yapılan tetkiklerde Karaciğerimde yağlanma teşhisi konuldu ve öncelikle bu nedenle kilo vermem gerekiyor.Elma

Gönderen: Melek Serdar / Sakarya
Gönderim Tarihi: 19.01.2010
Yorumu: Nuslank elma kromu çok duydum 1.68 boyum var 64 kiloyum 54-55 kg civarına düşmek istiyorum ortalama ne kadar zamal ürününüzü kullanmalıyım?

Gönderen: mehtap tazegül / Kocaeli
Gönderim Tarihi: 17.01.2010
Yorumu: kıza bir süre önce rahim kanseri tehlikesi atlatttım.şu an herhangi bir ilaç kullanmıyorum bu ilaçı kullanmamda bir sakınca olabilir mi

Gönderen: Serpil Bıkmaz / İzmir
Gönderim Tarihi: 14.01.2010
Yorumu: Nuslank elma kromu çok duydum 1.68 boyum var 65 kiloyum 55-56 lara düşmek istiyorum ortalama ne kadar kullanmalıyım
 

Kısaca nedir bu Elma Krom?
Elma Krom'un içeriğinde elma şırası sirkesi ekstraktı, krom, b vitaminleri ve soya lesitin bulunan, Hollanda'dan ithal bitkisel bir gıda takviyesidir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

 

©2009 kadın com | by TNB